وزیر اطلاعات: باید برای مشارکت مردم در انتخابات بکوشیم-راهبرد معاصر
آرایش جبهه انقلاب برای دور دوم انتخابات با اجماع حول سعید جلیلی تشریح برنامه‌های انتخاباتی رسانه ملی، از مناظرات تا تکرار برنامه‌های قبلی قاضی‌زاده‌هاشمی: هوادارانم از سعید جلیلی حمایت کنند وزیر کشور: همه شرایط برای برگزاری دور دوم انتخابات آماده است مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری جمعه آینده برگزار می‌شود تبلیغات دور دوم انتخابات از چه‌زمانی شروع می‌شود؟ بیانیه مهم قالیباف:همه بایدبرای انتخاب آقای جلیلی تلاش کنیم نتایج انتخابات به‌ تفکیک استان‌ها + جدول نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری ۸ تیر ۱۴۰۳؛ انتخابات به مرحله دوم رسید سرلشکر سلامی: جبهه مقاومت پاسخ هر تعرضی را در منطقه می‌دهد وزیر آموزش و پرورش درباره پرداخت مطالبات معلمان پاسخ می‌دهد نامه ابوترابی به زلفی‌گل درباره وام دانشجویی رهبر انقلاب: حرکت مدافعان حرم ایران و منطقه را نجات داد شرایط دو مرحله‌ای شدن انتخابات چیست؟ نتایج شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ + تعداد آرا

وزیر اطلاعات: باید برای مشارکت مردم در انتخابات بکوشیم

حجت‌الاسلام خطیب بیان کرد: در این انتخابات همه باید همت و تلاش‌مان را برای مشارکت مردم بسیج کنیم.
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۳ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 12
کد خبر: ۲۴۵۱۴۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ حجت‌الاسلام سیداسماعیل خطیب وزیر اطلاعات طی سخنانی با اشاره به برپایی دولت اسلامی شهید جمهور آیت‌الله رئیسی، منطبق با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: آیت‌الله رئیسی در آغاز گام دوم انقلاب اسلامی توانست مدیریت دولت اسلامی در تراز را عرضه کند.

 وی گفت: آیت‌الله رئیسی کسی است که توانست به پیروی از رهبرش که همیشه متواضعانه خود را سرباز او می‌نامید احیاگر مدیریت مبتنی بر گفتمان انقلاب اسلامی باشد.
وزیر اطلاعات تصریح کرد: این دوران کوتاه شاهد تحولات و پیشرفت‌ها و رشد‌های بسیاری بودیم.

خطیب گفت: علیرغم اینکه تمام دشمنان داخلی و خارجی و عوامل آنها تلاش کردند که این تجربه موفق گام دوم را آزرده کنند، تلاش کردند آن را به نحو‌های مختلف با شیوه‌های متفاوت و با جنگی ترکیبی و به شکل‌ها و شیوه‌های مختلف رسانه‌ای، اقتصادی، تحریمی و... در فشار قرار دهند و باشکست روبرو کنند ولی عمل خالصانه همواره مورد لطف و عنایت الهی است. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملیات موفقیت‌آمیز طوفان الاقصی گفت: در سال جدید پس از طوفان الاقصی که توانست منطقه، دنیا و افکار عمومی را به مقاومت سوق دهد و پس از عملیات وعده صادق که نیرو‌های مسلح و سپاه پاسداران توانستند اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان بکشانند و پس‌از طوفان دانشجویان در قلب نظام سلطه و غرب حرکت مردم ما در تشییع و عزاداری شهدای خدمت حرکتی در ادامه این تحولات بود.

وزیر اطلاعات با اشاره به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در این انتخابات همه باید همت و تلاش‌مان را برای مشارکت مردم بسیج کنیم و برای آنچه را که رهبرمان در ادامه جریان انقلاب ترسیم کردند و همه باید تلاش، برنامه‌ریزی‌مان در جهتی باشد مسیری را که آیت‌الله شهید برپا کرد و ادامه آن را رهبر عزیزمان خواستار شدند را تداوم ببخشد.

خطیب افزود: به نحوی این نامزد‌های ریاست جمهوری تلاش کنند که عملاً تحقق مسیر انقلاب اسلامی و ادامه جریان انقلاب اسلامی تضمین شود و این مطالبه‌ای است که مردم و کسانی که در تشییع این شهدای خدمت شرکت کردند از نامزد‌های ریاست جمهوری انتظار دارند.

وی گفت: باید بدانیم ادامه راه آیت‌الله رئیسی در ویژگی‌هایی است که این شخصیت داشته و رهبر انقلاب آن را ترسیم کردند و الگو پذیری ما می‌تواند این تداوم را با جدیت بیشتری ترسیم کند و می‌تواند خدمت‌گذار‌ی ما را بیانگر باشد./تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده